Solo

18.00 €/mėn

  • 1 operatorius
  • Pilnas funkcionalumas
  • Gera pradžia
  • Papildomas operatorius 18.00 €

Plius

54.00 €/mėn (-40%)
  • iki 5 operatorių
  • Operatorių grupės
  • Populiariausias planas
  • Papildomas operatorius 9.00 €

Pro

90.00 EUR/mėn (-50%)

  • iki 10 operatorių
  • Operatorių grupės
  • Didelio klientų srauto aptarnavimui
  • Papildomas operatorius 9 €

Apmokant už 6 mėnesius taikoma -5%, už 12 - 10% nuolaida

Dėmesio: Kaina gali keistis, jei klientas pageidauja specifinio aptarnavimo lygio (SLA). Kainos nurodytos be PVM.

Kuom Livechat.lt man naudingas ?

Privalumų yra tikrai daug. Livechat.lt deka auginsite pardavimus, pagerinsite klientų aptarnavmo lygį ir užsidirbsite daugiau!

Ar yra pasirašoma terminuota sutartis ?

Ne, sutartis nėra pasirašoma, Jus esate visiškai laisvi bet kada nutraukti paslaugos naudojimą.

Ar galima keisti pasirinktą planą?

Taip, bet kada galite pakeisti planą.

Ar galima išbandyti paslaugą nemokamai?

Taip, 30 dienų galite išbandyti nemokamai, užsakymo formoje reikia pažymėti tokį pasirinkimą

Ar taikomos papildomos nuolaidos jei turime daug operatorių?

Taip, prašome susisiekti ir mes pateiksime Jums specialų pasiūlymą.

Ar reikia diegti kokias nors programas kompiuteryje?

Ne, jokių programų diegti nereikia. Paslauga prienama per interneto naršyklę, todėl galite aptarnauti savo klientus kur bebūtume.

Kodėl negaliu naudoti konsultacijoms Skype programą ?

  • Skype reikalauja ir iš vartotojų turėti Skype programą, todėl nevisi turi galimybes komunukuoti per skype.

  • Skype neturi galimybių nukreipti srautą į elektroninį paštą kai konsultantas nėra prieinamas.

  • Skype nėra skirtas konsultacijoms tinklalapyje, negali automatiškai pasiūlyti pokalbio, kaupti is sistematizuoti statistiką.

  • Skype neturi galimybes paruoši atsakymų šablonus.

  • Skype nerodo iš kur atėjo Jūsų lankytojas.

  • Livechat.lt turi dar žymiai daugiau kitų galimybių, kurių neturi Skype.

  • Kokį rezultatą pasieksime su Livechat.lt ?

  • Jūs pasiruošę atsakyti į lankytojų klausimus būtent tada, kai jie tuo pageidauja.

  • Jūs skatinate pardavimus konsultuojant, pasiūlote pridėtinę vertę (nuolaidą, dovaną), kurios jis nemato tarp informacijos parduotuvėje ir viršijate pirkėjo lūkesčius. Žmonės mėgsta siurprizus.

  • Jūs kaupiate informaciją apie lankytojus, pokalbius su klientais sisteminate, analizuojate ir tobulėjate.

  • Jūs neprarandate informacijos apie lankytojo kreipimąsi net jei tai – nedarbo laikas, savaitgalis ar šventės diena.

  • Jūs auginate pasitikėjimą, o pasitikintys klientai yra lojalūs klientai.